آخرین اخبار
کد مطلب: 80410
عضو شوراي نظارت بر صدا وسيما در گفت‌وگو با دانا:
انتقاد دولت به صدا و سيما را بررسي کرديم/پوشش گزينشي سخنان رئيس‌جمهور اصلي‌ترين ايراد دولتي‌ها/نتيجه بررسي‌ها را اعلام مي کنيم
تاریخ انتشار : 1393/06/02 17:29:19
نمایش : 1716
عضو ناظر مجلس در شوراي نظارت بر صدا و سيما گفت: موضوعات مطرح شده از سوي دولت در جلسات شورا بررسي و نتيجه آن در جلسه هفته آينده که قرار است روز شنبه برگزار شود اعلام مي شود.

 به  گزارش سلام لردگان، سيد رمضان شجاعي کياسري نماينده ساري و عضو هيئت نظارت بر صدا وسيما در گفت و گو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني در خصوص نتيجه جلسه روز گذشته اين شورا اظهار داشت: جلسه روز گذشته شورا با حضور يکي از نمايندگان دولت يعني آقاي حسام الدين آشنا برگزار شد.

وي افزود: نماينده دولت در اين جلسه اعتراض خود را مبني بر اينکه چرا صدا و سيما برنامه هاي دولت را پوشش نمي دهد اعلام کرد.

اين نماينده مجلس گفت: بعد از بحث و بررسي در مورد انتقاد نماينده دولت در نهايت قرار شد در جلسه هفته آينده شورا  که اکثريت اعضا هم حضور دارند اين مسئله بررسي و تصميم نهايي در خصوص اينکه آيا واقعا صدا و سيما در اين زمينه مقصر است يا نه اتخاذ شود.

شجاعي کياسري با اشاره به اينکه بيشتر انتقادات دولت به صدا و سيما مربوط به پوشش سخنان رئيس جمهور است، گفت: نماينده دولت در اين جلسه بيشتر به اين موضوع انتقاد داشت که صدا و سيما بخشي از صحبت هاي رئيس جمهور را برجسته مي کند و آن بخشي هاي که مربوط به اقتصاد و سياست خارجي است مورد توجه قرار نمي‌گيرد.

وي در پايان گفت: موضوعات مطرح شده از سوي دولت در جلسات شورا بررسي و نتيجه آن در جلسه هفته آينده که قرار است روز شنبه برگزار شود اعلام مي شود.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس